reklama

Zabudla na sľub, ktorý dala len včera

„Anka, čo je s tebou? Deje sa niečo? Nechcem ťa do niečoho tlačiť, ale... . Mám pocit, že niečo nie je v poriadku.“ Ležia spolu u neho doma. Mama je na nákupoch, chce využiť tú chvíľu, aby si ju mohol pritúliť. Nie je to prvýkrát, veď sú spolu už pár mesiacov. Ľúbi ju, ako ešte nikoho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nechápe čo sa deje. Vždy keď sa začne schyľovať k niečomu viac, ako len pár pús, odtiahne sa, zavrie oči a stuhne.  

„Nie, nemôžem ti to povedať. Je to ťažké, neviem... .  

Preboha, hádam ju voľakto neznásilnil? Kto jej ublížil? Nie som blbý, nie je to v poriadku. Čo sa stalo, Anka, no povedz mi to, ja ťa pochopím. Ale nahlas to nedokáže vysloviť, čaká, čo povie, vidí, že rozmýšľa no nevie ako začať.  

No nakoniec to z nej vylezie. On nechápe.    

Preboha, nieeeeee.....ako mohol, veď je to jej otec, vždy bol v pohode........a toľko rokov, veď bola dieťa...... . A zostalo len plno prázdnych myšlienok.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Nie, nepôjdeš domov, poď zoberiem ťa niekam.“ Ona poslúchne, otupená tým, že konečne to voľakomu mohla povedať, no stále bolesťou, ktorú si tak dlho nepripúšťala. Odľahlo jej, no čo ďalej? Kam ma berie?  

„Suseda je psychologička, ideme za ňou, toto musí skončiť.“ Zľakla sa, aj keď jej otec tak ublížil, stále ho ľúbila, veď bol na ňu aj dobrý, urobil pre ňu všetko na svete. Aj keď si neskoro uvedomila, že na ich „malom tajomstve“ nie je všetko v poriadku. Vždy to potlačila, keď ju zobral na zmrzlinu, zahrať si futbal.  

Vošli dnu. Pani doktorka ich privítala, čakala ich. Vypočula si ju. Zavolala matke.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Matka plakala. Povedala, že niečo tušila, no nechcela si to pripustiť. Stále plakala, objala dcéru a povedala, že to zvládnu. Doktorka zakázala otcovi niečo povedať, Anka išla spať k priateľovi.  

No matka nevydržala. Nakričala na otca. Otec vstal, zavrel dvere a vrátil sa až ráno. Na stôl položil nejaké papiere a opäť odišiel, no viac sa nevrátil. O dva dni ho našli obeseného, s listom na rozlúčku. Vraj by nezniesol tú hanbu, že sa o tom dozvedia susedia a najbližší. Ospravedlnil sa matke.  

Matka odvrhla dcéru, vraj ona môže za všetko, za otcovu smrť, za to, že neuživí brata, lebo otca niet. Zabudla na sľub, ktorý dala len včera.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Anke zostal len priateľ, ktorý ju podržal a zobral k sebe. Jeho rodina ju miluje viac, ako jej vlastná.      

(Príbeh je založený na skutočnosti, mená sú samozrejme zmenené. Tento príbeh ma dostal, chcela som sa oň podeliť. Hlavne preto, že sa to stáva v rodinách, úplne normálnych, kde by to nikto nikdy nepovedal. Zostáva mi len dúfať, že sa to nikdy nestane mojim deťom, ani deťom nikoho iného. A ďakujem Bohu, že som mala to šťastie a narodila sa v takej rodine akú mám.)

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu