reklama

„...Šak pánbožko má veľkú zologickú!“

Viem, že počúvať rozhovory druhých sa nepatrí, čo je jedna z vecí, ktorú ma naučili rodičia v ranom veku. Ale niekedy si človek jednoducho nedokáže pomôcť, či sa tomu jednoducho nevyhne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Niekedy si vypočujeme veci nezáživné a nezaujímavé, niekedy poburujúce, či na plač, no veľakrát sú to perly na popukanie.

Veľa času stráveného v kúpeľni mi umožnilo vypočuť si hádky susedovcov (tí, ktorí bývajú v paneláku určite vedia, o čom točím). Viem, že mladšiemu sa nechce upratovať, čo si odnáša jeho sestra, paninka je mierne cholerická a pánko tichý, priam flegmatický. Inak si žijú spokojne.

MHD ma utvrdila v podozrení, že náš nový premiér si predvolebnú kampaň postavil na tom, že prezlečený za dôchodcu/dôchodkyňu putoval sieťou mestskej hromadnej a zhromažďoval info o strašnej chudobe a drahom chlebe a neochotných a drahých doktoroch. Ešteže v programe neuviedol boj proti „Zlobivému Pánu Žlčníkovi“ a „Tvrdohlavej Malej Pečeni“ (o výskume v čakárňach sa mi nechce).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď už o MHD, šoféri nezaostávajú svojimi výrokmi. V pamäti mi uviazol tento:

 „Tak ja pribrzdím, a tento na tom bavoráku...... šak pánbožko má veľkú zologickú.“

Naša rómska menšina nezaostáva. Raz sme čakali na trajekt pri Moravskom Jáne spolu s našimi spoluobčanmi a jeden zdvihol telefón s krikom:

„Dig, zavolam ty večer, mam na k...t telefon!!!

Minule v nemenovanom OD v Nitre som skoro zvalila regál, jak som „odpalla od smíchu.“ Išla mladá rómka, za ňou sa z nohy na nohu „ponáhľal“ asi jej frajer. Ona sa na neho otočila a polokrikom mu vraví“

„ No poď tento, zedols´ mi špic!“

No, možno sú to len situačne vtipné výroky, ale dúfam že Vás pobavili. Inak, ako správna zvedavá ženská budem chodiť s ušami otvorenými a možno ešte niečo zachytím. Len pre Vás.

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu