reklama

Ako mám tomu rozumieť alebo Dievčatá to majú komplikované(9.)

Takže do Klubíku sa nešlo, nevydalo. Ani finančne...preboha, už čo si to dovoľujú navážno si pýtať 100 vstupné za to, že tam nechám majland za pitie, pohádam sa s nejakým vysokoškolákom, čo po jednej vodke si myslí, že je Džonydep a otravuje ma so sprostosťami a ešte ma chytí aj za zadok. Tak sme skončili v kaviarni pri dvadsaťkorunovom prese.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Kydo bola celá hu z toho, že študuje na fakulte, kde je 90 percent študentov maďarov a okato slovákov ohovárajú v reči ich kmeňa. Ale čo je veľa, to je veľa.

"Neverila by si, čo si Pánko Docent dovolil vyhlásiť. Že by sa mu páčilo, keby u nás ešte stále bolo Rakúsko -Uhorsko a slovenské národné jedlo je podľa neho perkelt. Odpadla som na mieste, že čo už je toto, na slovenskej univerzite si tu maďarský Pánko toto rozpráva. Fakt nemám nič proti maďarom, šak tam mám pólku rodiny, ale toto je moc."

"A povedala si mu niečo na to?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Néé, skúšku potrebujem, nebudem si to zbytočne komplikovať. Ale keď vyhlásil, že nitrania si neprávom prisúdili Cyrila a Metoda, že sa chválime, že tu boli a pritom o tom neexistuje písomná zmienka, myslela som, že po ňom hodím celú tú lavicu, jak sa tam zmestí 30 ľudí do nej."

"Sila. A?"

"No, tak som mu povedala, že tu boli. A on mi, že ako viem. A ja že viem. V tej chvíli ma nič rozumné nenapadlo, ale potom mi napadlo, že som mu mohla povedať, keď Nitra bola sídlom Veľkomoravskej ríše a ten chlapík, čo je tam tá socha na hrade, vieš, si ich dal zavolať, tak asi išli do Nitry a nie do Noých Zámkov. Jááj, šak ma vytočil."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som tam tak sedela a pritakávala. Nedokázala som pochopiť, ako jeden vysokoškolsky vzdelaný muž so skúsenosťami môže niečo také vyhlásiť na prednáške pred 150-imi študentami a kde to vlastne berie takéto rozumy.

Zostali sme ticho sedieť. Doľahla na nás nejak naraz únava, tak sme sa zdvihli a išli domov.

Predchádzajúce

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu