reklama

Ako kamoška získala 90 000,- za/na 5 minút

"Čaves, idem sa najesť do mekáču, poď so mnou, nechce sa mi samej." "Nie Hani, dojdi ke mne, musím ti vyprávať. Umreš, čo sa mi stalo. Kúp si niečo, zješ to u mňa."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Tak som si kúpila "chálku" a išla som k nej. Neumierala som zvedavosťou, čakala som nejakú historku o tom, ako sa zase zabila na pešej o kameň alebo čo. Ale bola som milo prekvapená, dokonca som otvárala ústa a mala som aj morálnu dilemu.Takže po poriadku. Kámoška má otvorený účet v nemenovanej banke. Keďže si pred mesiacom požiadala o výmenu bankomatovej kartičky, tak sa tam zastavila, či ešte náhodou nie je hotová. Pani pri okienku ju oboznámila s tým, že vďaka ich zdieračským poplatkom za vedenie jej ŠTUDENTSKÉHO účtu je akosi v mínuse okolo 60 korún slovenských, nech vloží pár drobných, aby sa dostala aspoň na nulu.Mala pri sebe deväťdesiat, tak jej ich dala všetky, pre prípadné ďalšie strhnutia za to, že sa pozrela na ich bankomat.Panička zlatá vystavila doklad o prijatí, podpísala ho, podpísala ho aj kamarátka a odišla. Ešte chcela vyskúšať, či nová karta funguje, tak sa zastavila pri najbližšom bankomate. Vložila kartu, naťukala potrebné údaje, stav účtu a onemela. Na jej konte bolo vložených 89 937 slovenských!!!!!!!Pozrela na doklad o vklade a až vtedy si všimla, že vlastne vložila namiesto 90 až 90 000 korún.Tak si ešte užila tých pár minút pocitu bohatého študenta a vydala sa naspäť oznámiť štedrej panej jej omyl. Dúfajúc, že je milióntym zákazníkom a je to jej výhra, ktorú si môže ponechať.Čo bola krásna predstava, až kým si paňulka uvedomila, čo vyviedla. Tak sa jej, chudiatko bledé, poďakovala a zvyšné nuly vymazala.Čo by ste urobili vy? Vrátili by ste ich?

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu