reklama

Čo ma naučilo meniť si každý deň ponožky

Niežeby som bola humusáčka, každý sa to musel nejako naučiť a zakódovať si. Každému to bolo oddovodnené inak. Mne takto, ale určite nie som jediná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Túto spomienku na krásnu vetu, ktorou ma veľmi často vyprevádzala maminka von, či už do školy, alebo len tak sa hrať s kamarátmi, vo mne vyvolala moja melanchólia za domovom.

Nebudem sa dlho rozpisovať, mala som len potrebu sa o ňu podeliť. Je trošku morbidná, no zároveň krásna a cítiť z nej starostlivosť. Znie:

"Hanka, vymenila si si ponožky a spodné prádlo? Čo ak ťa zrazí auto, v nemocnici ťa budú vyzliekať a uvidíš, ako sa budeš potom hanbiť."

A okrem iného ma to naučilo aj predvídať.

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu