reklama

Greenwich-sú dva nulté alebo niekto klame

Minulý týždeň zobrali Hazel do nemocnice. Možno aj chvalabohu, lebo práve bol tatino v Londýne na týždeň a keďže babka už nevie kto je a kde je, museli by sme s ňou neustále jedna zostávať. Aha, zabudla som. Tentokrát je tu aj moja sestra. No, priznávam čestne, ak by tu tatino nebol, z tohoto krásneho mesta by som videla maximálne Oxford street, Covent Garden a iné nákupné ulice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Tak sme sa minulý štvrtok ráno vybrali na menší poznávací zájazd po Londýne. Všetko bolo krásne, no ja som chcela písať o tom poludníku.

Tatino má takú svoju hračku, volá sa to GPS. Takže sme nešli podľa smerových tabúľ ale podľa toho prístroja. Samozrejme sme sa zamotali, ale nakoniec sme sa tam nejako dostali.

Podotýkam, prístroj je kvalitný, značkový a napojený na americkú družicu.

Nebudem opisovať do detailov, kadiaľ sme presne išli, bolo to pre mňa strašne namáhavé, keďže sestrička pozerala predpoveď počasia, kde boli hlásené búrky, tak som bola oblečená dosť teplo. A aj bolo veľmi teplo.

No a nakoniec sme sa dostali na nultý poludník podľa GPS, čiže američanov, ktorý bol približne 70 metrov od toho originálu, čiže angličanov.

Keďže Greenwich ako všetci vieme, je stanovený dohodou, takže je pravý, čiže američania klamú. Alebo ich družice. Alebo GPS.

Prečo? To neviem. Na oklamanie nepriateľa? Alebo to nie je kvalita, akú prezetujú?

Úplne a úprimne tomu nerozumiem, to je len taký náš malý zážitok a nový poznatok.

Hana Chmelíková

Hana Chmelíková

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje na tom, aby o sebe mohla povedať, že je niekto.Možno budúca učiteľka, osemdesiatštvorka ročník, ktorá sa cíti na osemdesiatsedmičku a vyzerá na osemdesiatosmičku Zoznam autorových rubrík:  To sme mySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu